
سابقه ی تدریس :17سال
هدف از ایجاد این وبلاگ :
1-یادگیری و استفاده صحیح از کامپیوتر و اینترنت
2- بالا بردن سطح آموزش و یادگیری دانش آموزان
3-ارائه صدها نکته و مطالب آموزشی برای کلیه دانش آموزان(تیز هوش و ممتاز و عادی)
4-پرورش فکر و اندیشه ی این عزیزان
5-تفریح و سرگرمی
امیدوارم بدین وسیله تراوشات ذهن و فکر دانش آموزان مانند چشمه ای شروع به جوشش نماید.
(هر گونه کپی برداری از این وبلاگ با ذکر مآخذ بلااشکال است)
کلاس سومی ها...