یک خاطره می خوام تو دفتر جمله نویسی و انشاتون بنویسین :
برای من بنویسین از زمان شروع ریزش برف تا تعطیلی مدارس و روز تعطیل را چگونه گذراندی؟
در ضمن گل های من به محض باز شدن مدارس امتحان علوم و اجتماعی رو باهم ازتون
می گیرم پس هر دو رو بخونین و آماده باشین ..

لطفا نوشته تون به زبان نوشتاری باشه
از به کار بردن زبان گفتاری پرهیز کنید .....
تو برف و سرما به یاد پرنده ها هم باشین ...بچه ها نون ها ی ریز و برنج ها رو در
ظرف یکبار مصرف ریخته بیرون بذارین ..... با تشکر
کلاس سومی ها...ما را در سایت کلاس سومی ها دنبال میکنید
برچسب: خاطره, نویسنده: بازدید: 15