سلام .....سلام و صد سلام به فرشته های ناز و مهربون خودمقراره از این به بعد اینجا با هم در ارتباط باشیم ..چطوری ؟....باید چیکار کنیم ؟ ....چه جوری اینجا تایپ کنم ؟ ....کاری نداره عزیزم ...فقط کافی...