کلاس سومی ها

متن مرتبط با «فرشته» در سایت کلاس سومی ها نوشته شده است

فرشته های کلاس من

  • نیلوبلاگ

                                                                                         سلام .....سلام و صد سلام به فرشته های ناز و مهربون خودمقراره از این به بعد اینجا با هم در ارتباط باشیم ..چطوری ؟....باید چیکار کنیم ؟ ....چه جوری اینجا تایپ کنم ؟ ....کاری نداره عزیزم ...فقط کافی...

    ادامه مطلب