کلاس سومی ها

متن مرتبط با «سرما» در سایت کلاس سومی ها نوشته شده است

سرما نخورین

  • نیلوبلاگ

    فریبا خطیب هستم ،کارشناس آموزش ابتدایی و کارشناس ارشد مدیریت دولتی ، آموزگار پایه سوم ابتدایی-دبستان دخترانه مبتکرانسابقه ی تدریس :17سالهدف از ایجاد این وبلاگ :1-یادگیری و استفاده صحیح از کامپیوتر و اینترنت2- بالا بردن سطح آموزش و یادگیری دانش آموزان3-ارائه صدها نکته و مطالب آموزشی برای کلیه دانش آموزان(تیز هوش و ممتاز و عادی)4-پرورش فکر و اندیشه ی این عزیزان5-تفریح و سرگرمیامیدوارم بدین وسیله تراوشات ذهن و فکر دانش آموزان مانند چشمه ای شروع به جوشش نماید.(هر گونه کپی برداری از این وبلاگ با ذکر...

    ادامه مطلب