
سلامxa0سلام و ده هزار سلام (اندازه یه عدد 5 رقمی) به گل های ناز من با برف چطورین؟ اما جدا عجب برفی ...نه؟!xa0 ببینم برف بازی رفتین ؟ چی ؟ قراره برین ؟ جدی میگی ؟ سرما خوردی؟ اگه رفتین که خب ، امیدوارم خوش گذشته باشه ...اگه نرفتین ، شیطونا فردا هم تعطیل شدین برین خب ... واما اگه سرما خوردی خوب مواظب خودت باش که زود زود خوب بشی چون مدارس باز بشه از درس عقب نیفتی ... حالا بگین ببینم آمده ؟ یا نه آمده ؟ ...به یاد ترنم سر کلاس ...نه آمده؟!! برف آمده یا نه آمده xa0بچه ها ؟..... بریم سر تکالیف فارسی د...
ادامه مطلب
سلام و صد سلام ... تاخیر داشتم ؟ شرمنده ... یکی از دوستانتون یک حادثه بد براش اتفاق افتاده ، پاش سوخته ..به دلیل اینکه هفته ی پیش غیبت زیاد داشت مجبور شدیم امروز تو خونه براش کلاس بگذاریم اما انشاالله از شنبه با دعایxa0 شما عزیزان بهتر میشه و میاد مدرسه که از درس عقب نمونه ...علت تاخیرم به خاطر این کلاسxa0 بود . بگذریم ..خوبین ؟ خوشین ؟ فارسی میزنم اول ..... 1-کلمات زیر را با "ان"- "ها" - "ات" جمع ببندد: ستاره : xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0پرنده : xa0 xa0 xa0 xa0 x...
ادامه مطلب